Prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo ponovno je pokrenula proizvodnju svojih čajnih peciva pod brendom "Tea time" na zahtjev svojih kupaca. Riječ je o šest proizvoda: Vanili kiflice, Kokos, Čajni kolutići, Golf kiflice, Bianca i Nera, a koji su na tržište prvi put bili plasirani 2003. Direktorica prodaje Klasa Senaida Tabić izjavila je da je brand "Tea time" svojevremeno bio omiljen među svim generacijama potrošača, a mnogi i danas dobro pamte njegov neponovljivi okus i kvalitet. U to smo se uvjerili u razgovoru sa našim vjernim kupcima i potrošačima koji su se raspitivali zašto Klas više ne proizvodi, kako su su nam kazali, ona stara dobra čajna peciva. Upravo iz tog razloga odlučili smo na prodajne police vratiti brend "Tea time", kazala je Tabić.
Prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo ponovno je pokrenula proizvodnju svojih čajnih peciva pod brendom "Tea time" na zahtjev svojih kupaca.
Riječ je o šest proizvoda: Vanili kiflice, Kokos, Čajni kolutići, Golf kiflice, Bianca i Nera, a koji su na tržište prvi put bili plasirani 2003.
Direktorica prodaje Klasa Senaida Tabić izjavila je da je brand "Tea time" svojevremeno bio omiljen među svim generacijama potrošača, a mnogi i danas dobro pamte njegov neponovljivi okus i kvalitet.
- U to smo se uvjerili u razgovoru sa našim vjernim kupcima i potrošačima koji su se raspitivali zašto Klas više ne proizvodi, kako su su nam kazali, ona stara dobra čajna peciva. Upravo iz tog razloga odlučili smo na prodajne police vratiti brend "Tea time" - kazala je Tabić.
Čajna peciva upakovana su u svoju originalnu ambalažu na koju su kupci i potrošači već bili naviknuti, a distribuiraju se na sva prodajna mjesta širom BiH, saopćeno je iz Klasa.